شیداشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دخترم شیدا عشق مامان و بابا

شیدا در شب یلدا

1392/10/1 15:41
نویسنده : مامان محیا
167 بازدید
اشتراک گذاری

شیدا جون دیشب اولین شب یلدایی بود که تو هم توی جمعمون بودیماچ

همه خونه ی مامان بزرگ بابا جمع شده بودیم . تو خیلی دوست نداری تو شلوغی باشی و بغض میکنی و میخوای گریه کنی

البته منم با اون همه سر و صدا واقعا کلافه شده بودم مخصوصا که همه هم هی بغلت میکنن و بوست میکنن و هیچ کارش نمیشه کرد چون کوچولوترین عضو فامیلی و همه دوستت دارنقلبقلبقلب

اینم عکس شیدایی با لباس هندونه!!

Avazak.ir67 شکلک های یاهو (2)
 

 

اینم عکست با لباس قلبی قلبیت که مامان جون برات خریده

مجبور شدم کل لباسات رو عوض کنم به دلایلی!!زبانو بعدش این رو پوشیدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانِ حنـــــــا
2 دی 92 2:31
ای جون، خاله فدات بشه عشـــــــــــــــق هندونه کوچولوی مجلس بودی نخوردنت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان محیا
پاسخ
خاله جون مامانی خیلی مواظبم بود نزدیک بود بخورنم!!!
شیما
2 دی 92 3:09
عزییییز دلمی شیدای خالههندونه خوشمل و خوشمزه من
مامان محیا
پاسخ
خاله شیمایی خیلی دوستت دارم