شیداشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

دخترم شیدا عشق مامان و بابا

اولین حمام اختصاصی مادر و دختر

1392/10/21 11:24
نویسنده : مامان محیا
151 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم

روز چهارشنبه یعنی 18 دی بود که شما خیلی خرابکاری کردی و صبح نشد با بابا ببریمت حموم.منم دیدم هم وقت حمومته هم الان کثیف شدی گفتم ولش کن آخرش که چی باید بالاخره خودم تنهایی ببرمت حموم!!!

خلاصه اینکه رفتم و آب رو باز کردم تا حموم گرم بشه.تو هم که حسابی خوشحال میشی وقتی که لباساتو در میارم و کلی ذوق کردی

خلاصه رفتیم و همه چیز خوب پیشرفت تا اینکه وقتی میخواستم حوله رو تنت کنم از دستم افتاد توی وان آب و خیسه خیس شد!!!نیشخند

تشک تعویضت رو برده بودم احیانا که اگه یه وقت خواستمت یه لحظه بزارمت رو زمین بشه.بدو بدو رفتم حوله دیگه ات رو آوردم و تنت کردم و آرودمت بیرون

وقتی هم که سرگرم پوشوندن لباست بودم بالشتم افتاده بود دقیقا جلوی بخاری و من نفهمیده بودم

اومدم بخاری رو کم کنم چون رو زیاده زیاد بود که شما میای سرما نخوری ، دیدم که بله ملافه ی روی بالش هم سوخته!!!

هیچی دیگه دو تا تلفات داشتیم برای این حموم دو نفره!!

ولی خب بالاخره من موفق شدم!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
21 دی 92 13:40
تبریکککککککککککک پس بالاخره لذت حمام دونفره رو چشیدیی!!!!!! تلفاتت فدای یه تار موی شیدا جون.... سر هر دوتون سلامت
مامان محیا
پاسخ
ممنون سحر جون آره خوب بود ولی خیلی استرس داشت!!!!
نفس عشق
29 دی 92 17:32
آفرين محيا جون تو ميبونيييييي
مامان محیا
پاسخ
ممنونم خاله جونی