شیداشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

دخترم شیدا عشق مامان و بابا

سیسمونی دخملم قسمت چهارم

1392/6/16 12:59
نویسنده : مامان محیا
506 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم اینم لباساس خوشگل خوشگلت ان شا لله زودی بیای و تنت کنم مامانی خیلی ذوق داره براتقلب

 

این لباس و من و بابای خودمون خریدیم برات وقتی فهمیدم قراره بیای پیشمون عزیزم

اینم خودم برات بافتم با کلی عشـــــــققلب

البته کلاه و دستکشش رو دادم برات بافتن

 

اینو میخوام عید تنت کنم گلم اگه اندازه ات باشه

عزیزدل مامان هرکدومش رو که نگاه میکنم دلم ضعف میره برات قربونت بره مامانی زودی بیا پیشمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شیما
16 شهریور 92 14:40
ای جووووووووووووووووووونم خاله جونی ایشالا بیای به سلامتی همه این لباسای خوجل موجلتو بپوشی مام واست ذوق کنییییم نفسییی
3epid
16 شهریور 92 15:45
وای محیا آدم ضعفففففففف میکنه اینا رو می بینه ... انشا دخترت سالم و تندرست بیات بغلت و لحظه لحظه بزرگ شدنش رو ببینی گلم...
ترنم
17 شهریور 92 12:16
وای عزیزم دلم ضعف رفت....انشالا نی نی به موقع بیاد و عسل خوشگل و خوبی براتون باشه
راحول
23 شهریور 92 16:53
مامان محیای عزیزم
خیلی شیک و خوشگل شده سیسمونی دختر گلت
انشاالله همیشه سلامت باشه و سایتون همیشه بالای سرش باشه
امیدورم زایمان خیلی خیلی راحتی داشته باشی عشقم
اینم برای نی نی و مامان گلش


ممنون خاله جونم ان شالله خیلی گلی
Anonymous 
26 شهریور 92 5:26

یگانه
2 مهر 92 19:33
عزیزم خیلی خوشگله به ما هم سر بزن اگه دوست داری ؟
مامان هدیه
13 مهر 92 12:01
سلام خوبی تازه با بلاگت آشنا شدم خوشحال میشم به منم سر بزنی آپم از اتاق پسرم بهراد هست نظر بدی خوشحال میشم.چه لباس های خوشگلی خوش به حال نینیت
بهار
15 مهر 92 18:11
سلام.مبارکش باشه.من عاشق دیدن سیسمونی مخصوصا دختر هستم.همشون خوشگل و با سلیقه انتخاب شدن.ایشالا زودتر نی نیت بیاد.