شیداشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

دخترم شیدا عشق مامان و بابا

شیدا کوچولو چهار ماهه

1392/12/12 22:37
نویسنده : مامان محیا
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گل مامان

ناز من شما ٤ ماهه شدی!!مامانی به قربونت بره الهـــــــیقلب

خداروشکر برای واکسنتم خیلی اذیت نشدی و یکم تب کردی و روز بعدشم خوشحال!!!

این چند وقت خیلی خیلی عسل شدی تو!...کلی میخندی برامون....منو بابات رو خیلی خوب میشناسی و تا میبینیمون ذوق میکنی

مخصوصا وقتایی که بابا از سر کار میاد یا من از دانشگاه میام....بگردم مامانی که مجبورم بذارمت و برم دانشگاه چاره ای نیست...امیدوارم این جدایی توی احساس و دوست داشتنمون لطمه وارد نکنه

تا منو میبینی میخندی و دستاتو رو لبا و صورتم میکشی و میخوای منو بخوری!منم سریع بغلت میکنم و بوت میکنم دخترم...خیلی سخته همون چند ساعت دوری هم...من همش به تو فکر میکنم

تازگیا صورتم رو که میارم روبروی صورتت با دستای نازت صورتمو لمس میکنی و منم دستاتو بوسه بارون میکنم

باهات حرف میزنم و چشمات دقیقا خیره تو چشمام برام میخندی و جوابمم میدی یه وقتا

خیلی شیرینی....خیلی عزیزی

یه وقتا با خودم میگم کاش بزرگ نمیشدی و همینقدری میموندی اما هرچی بزرگتر میشی بامزه تری!

اینم عکسای چهار ماهگیت گلم 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

ناهید
12 اسفند 92 22:23
ما شاالله چه عسلی شده این دختر محیا جون مثل اینکه تو هم مثل من یه مامان در حال درس خوندنی چقدر سخته . وقتی می ری دانشگاه شیدا رو چیکار میکنی شیر خودتو بهش میدی؟ برا شیر دادن چی کار می کنی؟ البته شرایط درس خوندن من فکر کنم از یه جهتهایی راحت تره من دیگه حد اقل سر کلاس نمیرم در واقع کلاس هامون تموم شده به هر حال با آرزوی موفقیت هر دومون
مامان محیا
پاسخ
ممنون ناهید جان لطف داری آره خیلی سخته من شیر خودمو براش میذارم منم آرزوی موفقیت دارم برات گلم