شیداشیدا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دخترم شیدا عشق مامان و بابا

تقویم شیدا و خداحافظی با سال شیرین 92

1392/12/12 22:37
نویسنده : مامان محیا
221 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم این آخرین پست توی سال 92 هست به احتمال خیلی زیاد

امسال سال خیلی خوبی بود و برای من بهترین سال زندگیمه چون تو قدم روی چشمام گذاشتی و فرشته ی خونمون شدی...دخترکم خیلی دوستت دارم ...ممنون که هستی و هستی میدی به من

ممنون که اومدی و نذاشتی تنها بمونم

ممنون که اومدی و همدم و مونسم شدی

دخترم...مامانی خیلی دوستت داره

 

بابا از دیروز رفته ماموریت کرمان و تا 28 اسفند هم نمیاد....منو شما هم جمعه که 16 اسفند میشه دوتایی میریم اصفهان پیش مامان جون اینا و منتظر میمونیم تا بابا هم بیاد و 5 فروردین بر میگردیم

امسال خودم برات تقویم طراحی کردم و به مامان بزرگ هات قراره هدیه بدیم

به نظرم میتونه یادگاری خوبی باشه...خودت که خیلی خوشت اومده بود و با عکس خودت کلی حرف میزدیقلب

اینم عکس تقویم شیدا جون

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

ناهید
13 اسفند 92 13:00
محیا جون مرسی از پیامت سال نو بر تو دختر ملوس و همسرت مبارک باشه امید وارم روزهای خوشتان مستدام بماند